علی کریمی در اردوی تیم ملی: آماده‌ی شکست کره‌ هستیم

کریمی: علاقه‌ای به حضور در فوتبال اتریش ندارم

تصور می‌کنم این فصل آخرین فصل حضورم در بایرن مونیخ باشد

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن ایرانی بایرن مونیخ آلمان در نخستین روز حضورش در تمرینات تیم ملی ایران گفت: آماده هستیم تا کره‌ی جنوبی را شکست دهیم.

علی کریمی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار کرد: آماده‌ی بازی با کره‌ی جنوبی هستم و تصور می‌کنم تیم ایران می‌تواند در این دیدار موفق شود. در دو سه روز باقی مانده تمرینات‌مان را با قدرت ادامه می‌دهیم و بی‌تردید با تمام توان به مصاف کره‌ی جنوبی می‌رویم تا این تیم را شکست دهیم.

مرجع خبری پرسپولیس : وی در مورد احتمال گلزنی به کره‌ی جنوبی و سابقه‌ی گلزنی‌اش به این تیم نیز تصریح کرد: مهم نیست که چه کسی گل می‌زند، بلکه موفقیت تیم ایران اهمیت دارد. فوتبال امروز دنیا بسیار عجیب شده است و هیچ بعید نیست که دروازه‌بان ما گلزنی کند.

علی کریمی همچنین در مورد وضعیتش در تیم بایرن مونیخ آلمان نیز خاطر نشان کرد: شرایط چندان خوب نیست و من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به ترکیب ثابت بایرن مونیخ راه پیدا کنم.

وی در مورد پیشنهادهای مطرح شده از سوی تیم‌های دیگر به خصوص سالزبورگ اتریش نیز خاطر نشان کرد: همواره پیشنهادهایی وجود داشته است. بحث تیم اتریشی نیز جدی بود اما، من علاقه‌ای به حضور در فوتبال اتریش ندارم.

کریمی در مورد احتمال تمدید قراردادش با بایرن مونیخ نیز خاطر نشان کرد: تصور می‌کنم این فصل آخرین فصل حضورم در بایرن مونیخ باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد