ماجرای شکایت معاون اقتصادی باشگاه پیروزی از جواد کاظمیان،

ماجرای شکایت معاون اقتصادی باشگاه پیروزی از جواد کاظمیان،

ماجرای شکایت معاون اقتصادی باشگاه پیروزی از جواد کاظمیان، پس از صدور حکم جلب وی، با احتمال ممنوع الخروج شدن و احضار رسمی او به دادسرای عمومی وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است.

محمد رضا عبدیایی، معاون باشگاه پیروزی که به دلیل نشر اکاذیب و افتراء از‌ هافبک سابق تیم فوتبال پیروزی شکایت کرده است، پس از دریافت حکم جلب کاظمیان، خواستار رسیدگی قضایی به موارد مطرح شده در دادسرا با حضور شخص کاظمیان شده است.

دکتر مصطفی سعیدی، نماینده‌ی حقوقی معاون اقتصادی باشگاه پیروزی به ایسنا، گفت: حکم جلب کاظمیان را گرفته ایم و دو بار خواستار ابلاغ شده‌ایم، تا او با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات وارده پاسخگو باشد.

وی افزود: مقدمات کار برای ممنوع الخروج شدن کاظمیان در حال پیگیری است، به احتمال فراوان این حکم نیز به زودی ابلاغ می‌شود.

دکتر سعیدی تصریح کرد: فردا، دوشنبه ساعت 8 صبح در دادسرای عمومی‌شعبه‌ی میدان ونک، جلسه رسیدگی نسبت به شکایت مطرح شده تشکیل خواهد شد و کاظمیان ملزم به حضور در این جلسه است.

وی تاکید کرد: اگر کاظمیان در جلسه‌ی فردا حضور نیابد، با حکم جلب سیاری که صادر شده است با همراهی ماموران کلانتری وی به دادگاه احضار خواهد شد، چرا که آدرس محل سکونت این بازیکن تغییر کرده است و از نظر قانون وی متواری محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر چنانچه ممنوع الخروج شدن کاظمیان پیش از حضور وی در تیم الشعب قطعی نشود، با توجه به روابط حقوقی که با کشور امارات داریم در هر مکان و زمانی، می‌توانیم نسبت به جلب کاظمیان اقدام کنیم.