*  بازی با مس را چطور دیدید؟
خوب نبود ، البته بد هم نبود اما ما نباید راضی باشیم چون نتیجه نگرفتیم و برتر از حریف نبودیم.
*  فکر می کنید وضعیت چمن تاثیر داشت؟
چمن مصنوعی خیلی روی بازی ما موثر بود اما حقیقت این است که تنها چمن مصنوعی عامل این بازی و نتیجه نبود. نباید بهانه بیاوریم . ما خوب بازی نکردیم و عوامل زیادی در این مسئله تاثیر داشت که یکی از آنها می توانست خستگی تیم باشد. باز با استقلال بازی سنگینی بود و  تاثیر خودش را روی تیم گذاشت.
*  پس قبول دارید که پرسپولیس خوب بازی نکرد.
بله ، کاملا قبول داریم اما می گویم که این آخرین بار بود. مطمئن باشید دیگر از پرسپولیس بازی ضعیف و زشت نمی بینید. ما باز هم بهتر از حریفان بازی خواهیم کرد و باز هم به پیروزی می رسیم.
*  معمولا ترکیب تیم برنده را تغییر نمی دهند اما شما نسبت به بازی با استقلال چند تغییر در ترکیب داشتید.
اینطور نیست. من اصلا این مسئله را قبول ندارم. یک مربی باید ترکیب تیم خودش را انتخاب کند و اصلا درست نیست که ترکیب تیم برنده به طور کامل حفظ شود. حریف هفته قبل ما استقلال بود و اینبار مقابل مس کرمان قرار گرفتیم. این دو تیم با هم تفاوت های زیادی دارند. آن ترکیب ، مناسب بازی با استقلال بود و این ترکیب برای بازی با مس از نظر من مناسب بود.
*  فکر نمی کنید خوش شانس بودید که با شکست میدان را ترک نکردید؟
به هیچ وجه ، این هم منصفانه نیست چون ما هم شانس های زیادی داشتیم و البته مس هم موقعیت هایی داشت اما در نهایت تساوی عادلانه بود.
*  تا پایان نیم فصل چه جایگاهی را برای پرسپویلس پیش بینی می کنید؟
من فکر می کنم بازی های که باقی مانده آسان تر از بازی هایی است که پشت سر گذاشته ایم. طبیعی است که راحت تر امتیاز بگیریم و در این شرایط من پیش بینی می کنم که تا پایان نیم فصل اول در صدر خواهیم بود و این مسئله در قهرمانی تیم موثر است.
*  موفقیت دایی را در سایپا  چطور ارزیابی می کنید؟
موفقیت او به هیچ وجه عجیب نیست و کاملا طبیعی است که دایی با آن تجربه و سابقه موفق باشد. اولا باید بگویم که خود من دایی را دوست دارم و خوشحال می شوم اگر او به یک مربی موفق تبدیل شود ضمن اینکه باید بگویم دایی با آن تجارب گرانبها و آنهمه موفقیت باید در مربیگری هم موفق باشد. دایی به راحتی می تواند با بازیکنان تیمش ارتباط برقرار کند و به راحتی موفق خواهد شد

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://yaran-dabestani.blogfa.com

به من سر بزن
www.yaran-dabestani.blogfa.com
(جنبش آزادی ایرانیان-جنبش یاران دبستانی)
پاینده ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد